Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

اگر تمایل به خرید تور مالزی دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهتر هتل های کوالالامپور آشنا شوید:

هتل بلوارد

یکی از بهترین هتلهای شهر کوالالامپور، هتل بلوارد است که طراحی مدرن و زیبایی دارد. در حالی که در قسمتهای عمومیتر این هتل از رنگهایی مثل زرد استفاده شده، برای اتاقها ترکیبی از رنگهایی چون شکلاتی، طوسی و سفید در نظر گرفته شده است. این هتل همچنین امکانات خوبی مثل استخر، باشگاه ورزشی و رستورانهای خوب دارد. در رستورانهای این هتل، میتوانید انواع و اقسام غذاها و همچنین نوشیدنیهای مختلف را امتحان کنید و حتی، در محوطه بیرونی و کنار استخر عمومی غذای خودتان را میل کنید.

هتل میسون بوتیک

هتل میسون بوتیک که تنها چند دقیقه با میدان برجایا فاصله دارد، جز هتلهای منحصربهفرد شهر کوالالامپور میباشد. مهمترین ویژگی این هتل، طراحی عجیب و غریب و خاص اتاقهای آن است که با طرحهایی چون جیمز باند یا هزار و یک شب تزئین شدهاند و تجربهای کاملا متفاوت ارائه میکنند. در کنار طراحی خاص اتاقها، این هتل شامل یک مرکز ورزشی و همچنین رستوران اختصاصی است که در آن، غذاهای مالزی، غربی و ژاپنی قابل سفارش هستند.

هتل مایا

نام هتل مایا برگرفته از یک واژه مالزیایی به معنی رویا است. طراحان این هتل تلاش زیادی کردهاند تا در آن، از سازههای طبیعی مثل چوب درخت بامبو استفاده کنند و همین هم جلوه جالبی به هتل بخشیده است. در طبقه سیزدهم این هتل همچنین قسمت مخصوص غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده و در آن، ۶ رستوران و کافی شاپ مختلف را مشاهده خواهید کرد که هرکدام، غذا و نوشیدنیهای مخصوص خودشان را ارائه میدهند. از این طبقه همچنین میتوانید منظرهای بسیار زیبا از شهر را مشاهده کنید.

کارکوسا سری نگار

هتل کارکوسا سری نگار در واقع در عمارتی مربوط به قرن ۱۹ میلادی است که در آن زمان، به فردی با نام فرانک سوتنهام تعلق داشت. در اطراف این هتل ۱۶ هکتار باغ واقع شده که منظره فوقالعادهای برای آن پدید آورده است. همچنین این هتل دارای ۱۳ سوئیت میباشد که سبک طراحی آنها، برگرفته از ساختمانهای عصر ویکتوریایی است. زمین تنیس، استخر، سونا و سالن ورزشی هم از دیگر امکانات این هتل بسیار زیبا هستند.

سانوی ریسورت

سانوی ریسورت هم جز هتلهایی است که اتاقهای آن، با سبکها و طرحهای مختلفی طراحی از جمله آرامشبخش و عربی طراحی شدهاند. این هتل همچنین دارای یک استخر است که در آن، یک آبشار هم شبیهسازی شده است. همچنین در کنار این استخر میتوان از امکاناتی مثل ماساژ هم استفاده کرد. زمین تنیس، ۶ رستوران و کافیشاپ مختلف و نزدیک بودن هتل به شهر بازی سانوی و مرکز خرید سانوی پیرامید هم از دیگر ویژگیهای این هتل میباشند.

در این مطلب سعی کردیم هتلهای خاص و زیبای کوالالامپور را معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به مالزی از طریق تور مالزی، تور لحظه آخری مالزی یا به صورت شخصی را داشتید، در کنار لذت بردن از جاذبه های گردشگری این کشور میتوانید یکی از این هتلها را هم برای مستفر شدن انتخاب کنید.

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: